The Master of Retail Psychologie & Shopper Neuroscience
Ben je klaar om jouw retailstrategieën naar een hoger niveau te tillen? De opleiding 'Master of Retail Psychology: Shopper Neuroscience' biedt je een unieke kans om te leren hoe je gebruik kunt maken van neuropsychologie om de winkelervaringen van jouw klanten te optimaliseren en zo de verkoop te verhogen.
Onze trainer, mede-oprichter van hét neuromarketingbureau Unravel Research, geeft je inzicht in de geest van de consument en hoe je daar op in kunt spelen, zodat je succesvol kunt innoveren en groeien in de retailmarkt. Wees de expert in shopper neuroscience en verhoog jouw impact in retail!
Naast de reeksen videocolleges voorziet de opleiding in diverse documenten en aanvullende studiematerialen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om je vragen te stellen aan de opleider en diens assistenten.
Beschikbaarheid: Op voorraad
Tijdens de opleiding 'The Master of Retail Psychology & Shopper Neuroscience' ontdek je de geheimen van de winkelpsychologie en de neuro-wetenschappen die achter ons koopgedrag schuilgaan. Dit programma is speciaal ontworpen om je alles te leren over de beïnvloeding van de consument in de winkelomgeving. Je zult versteld staan van de kracht van emoties, beleving en sociale invloeden op ons koopgedrag en hoe jij dit kunt toepassen om de verkoop van je producten te verhogen.
Met onze ervaren docent en praktijkgerichte opdrachten ga je op een avontuurlijke reis door de wereld van winkelpsychologie en shopper neuroscience. Van de wetenschap achter winkelen en het brein in de winkel tot aan de impact van product, verpakking, prijs, branding en omnichannel op het koopgedrag van de consument. Je leert hoe je de beleving van de klant kan verbeteren en hoe je ze kunt beïnvloeden in elke fase van hun shopping trip.
Met deze training wordt jij de expert in retailpsychologie. Je leert hoe je jouw producten kunt verkopen door middel van emotie, beleving en sociale beïnvloeiding en hoe je de verkoop van je producten kunt verhogen door deze krachtige inzichten toe te passen. Word nu master of retail psychology & shopper neuroscience en verhoog je impact door deze krachtige kennis en vaardigheden toe te passen!
De training bestaat uit de volgende hoofdstukken:
- De Wetenschap Achter Winkelen
- Het Brein in de Winkel
- Beleving & Omgeving
- Voor het Schap
- Product & Verpakking
- Pricing Psychologie
- Sociale beïnvloeding
- De Shopping Trip
- Omnichannel, Tech & Online
- Branding
Naast het inhoudelijke aanbod omvat de leergang 'The Master of Retail Psychologie & Shopper Neuroscience' regelmatig terugkerende online coachingsmomenten, waarvoor de deelnemers per e-mail worden uitgenodigd.
De studiebelasting bedraagt 50 - 60 uur voor deelnemers die in ieder geval op HBO-niveau kunnen acteren.