Klantenservice

Garanties

Niet tevreden geld terug

Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Ben je niet tevreden, stuur dan een e-mail naar info@icademy.nl. Vertel ons waarom je niet tevreden bent en dan mag je kiezen of je je geld terug wilt of dat je een andere cursus wilt proberen. Let op: wanneer je een taalfout of rekenfout ziet, beschouwen we dit als een melding en niet als een klacht.

De cursus is elders goedkoper

Wij zijn ervan overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding. Het enige wat je in zo'n geval hoeft te doen, is een e-mail te sturen naar info@icademy.nl met 1) Wat de reden is dat je de prijs/kwaliteitsverhouding van de andere cursus beter vond 2) Het certificaat van de andere cursus en 3) de factuur. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug.

Verzendkosten

Bij een cursus of training die voor 100% uit e-learning bestaat, is er uiteraard geen sprake van verzendkosten.

Maar bij sommige trainingen wordt ook een fysiek lespakket aangeboden. In dat geval is de prijs altijd inclusief verzendkosten.

De verzendkosten in het geval van retourneren zijn voor rekening van Icademy. Zie onder 'Retourneren' voor meer informatie hierover.

Retourneren

Een online cursus hoef je natuurlijk niet terug te sturen, maar je kunt de koop wel ongedaan maken, dat wil zeggen, binnen veertien dagen na aankoop en op voorwaarde dat je de cursus na de aankoop niet hebt ingezien of geopend.

Als je cursus ook een fysiek lespakket bevat is retourneren mogelijk als je binnen veertien dagen na aankoop het e-learning deel niet hebt ingezien of geopend EN het (verzegelde) lespakket ongeopend terugstuurt.

Als in de hiervoor omschreven situatie van het retourrecht gebruik wordt gemaakt, komen de verzendkosten van het retourneren voor rekening van Icademy.

Klik hier om het model retourformulier te downloaden.

Betalingsmogelijkheden

Je kunt bij Icademy op verschillende manieren betalen:
1

iDeal

2

Paypal (ook voor creditcard)

3

Met een voucher/coupon, ook wel CursusCheque genoemd.

4

Op rekening.

Kopen op rekening is voor particulieren uitsluitend mogelijk door per post een ondertekend inschrijfformulier op te sturen naar Icademy.
Na goedkeuring door de afdeling debiteurenbeheer wordt voor jou een cursus aangemaakt en ontvang je je inloggegevens, en eventueel het lesboek.
De administratiekosten voor kopen op rekening bedragen € 12,50 inclusief BTW. Bel 0592-377299 om een inschrijfformulier aan te vragen.

Voor bedrijven is het slechts mogelijk om op rekening te kopen na afsluiting van een overeenkomst voor doorlopend incasso.

Klachtenregeling

Mocht je niet tevreden zijn over de dienstverlening of producten van Icademy, dan horen wij dat graag.
Wanneer je niet tevreden bent over een cursus, kun je gebruik maken van de 'Niet-tevreden-geld-terug-garantie'. Kijk hierboven bij 'Garanties' voor meer informatie.

Als je besluit een klacht in te dienen, dan is onze klachtenregeling van toepassing. Klik hier om onze klachtenregeling in te zien.

Als jouw klacht niet wordt gehonereerd, heb je (als particulier) altijd de mogelijkheid om de kwestie voor te leggen aan de Stiching Geschillencommissie Consumentenzaken.


Icademy is als lid van de NRTO en Webshop Keurmerk gebonden aan de uitspraak van de Geschillencommissie.

Geschillencommissie    NRTO Logo     webshop-keurmerk

NRTO gedragscode

Icademy is als lid van de NRTO gehouden aan een de 'Gedragscode Beroep en Bedrijf (zakelijke klanten)' en de 'Gedragscode Consumenten'.

U vindt deze gedragscodes op de website van de NRTO via de volgende link: Gedragscodes NRTO.

NRTO Logo
Keurmerk NRTO