Cursus Agressieve klanten

Cursus Agressieve klanten


Je wist vast al wel dat de meesten van jouw klanten niet voor een product naar jouw bedrijf komen, maar dat ze de zaak binnenstappen met een probleem. Het kan zijn dat het probleem bij een klant zo hoog zit dat hij zijn frustraties op de eerste de beste afreageert, - en er bestaat een grote kans dat jij diegene bent! Natuurlijk zijn er nog wel meer situaties te bedenken waarin je te maken krijgt met agressief gedrag in je bedrijf. In elk geval zijn er genoeg redenen om een paar vuistregels te leren die je beslist zullen helpen om op een goede en doeltreffende manier met dit bijzondere deel van jouw publiek om te gaan.


Beschikbaarheid: Op voorraad

35,-

Hier staan wij voor:


100 % garantie, niet tevreden geld terug

Met GRATIS e-book (PDF)

Direct beginnen

Icademy’s ‘Brein-leren’ = de beste online opleidingsmethodiek

GEEN bijkomende kosten

>75.000 tevreden klanten met >250.000 certificaten!

Cursusinformatie
Details

Via conflicthantering en assertiviteit naar een tevreden klant.

Gelukkig zijn de meeste klanten hartelijk welkom in jouw bedrijf. Maar ook jij ontkomt niet aan lastige mensen die zich soms zelfs agressief gedragen. Wat doe je dan precies? In deze compacte online training worden de voornaamste aanwijzingen en adviezen op een rijtje gezet voor een doeltreffende benadering van agressief publiek. Kortom: voor preventieve en effectieve maatregelen.

Duur

De e-learning 'Agressieve klanten' duurt ongeveer 25 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 4 uur.

Doelgroep

Deze e-learning is bestemd voor verkoopmedewerkers en ander winkelpersoneel, maar is ook geschikt voor mensen die als baliemedewerker werkzaam zijn. Als je deze online training inzet voor de opleiding die je volgt, dan werk je daarmee aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachting van de 'klant' richten, Met druk en tegenslag omgaan.

Lesmaterialen

De cursus ' Agressieve klanten' bestaat uit:

  • VideoCollege (10 minuten)
  • E-Book
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Samenvatting
  • Communicatieopdracht
  • Leerjournaal
  • Aanbevolen aanpak
  • Overvalpreventiekaart
  • Tips omgaan met agressieve klanten

Toetsing

De cursus ' Agressieve klanten' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.