Alles over neuromarketing en copywriting

Alles over neuromarketing en copywriting

Met de opleiding 'Alles over neuromarketing en copywriting' krijg je een ongeëvenaard inzicht in hoe je je boodschap op een effectieve en verleidelijke manier kunt overbrengen. De training bundelt de kracht van psychologie en neuromarketing en leert jou dé manier van schrijven die mensen aanspreekt en aanzet tot actie. Je zult leren hoe je de juiste emoties bij je doelgroep oproept en hoe je de aandacht vasthoudt totdat ze klaar zijn om te converteren. Hierdoor zal je in staat zijn om jouw boodschap met meer overtuiging en impact over te brengen.


De opleiding 'Alles over neuromarketing en copywriting' is opgebouwd uit twee onderdelen, deel 1: “The Complete Neuromarketing Essentials” (Engelstalig) en deel 2: “De Psychologie van Copywriting“.


Naast de reeksen videocolleges voorziet de opleiding in diverse documenten en aanvullende studiematerialen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om je vragen te stellen aan de opleider en diens assistenten.

Beschikbaarheid: Op voorraad

997,-

Hier staan wij voor:


100 % garantie, niet tevreden geld terug

Met GRATIS e-book (PDF)

Direct beginnen

Icademy’s ‘Brein-leren’ = de beste online opleidingsmethodiek

GEEN bijkomende kosten

>75.000 tevreden klanten met >250.000 certificaten!

Cursusinformatie
Details

De opleiding 'Alles over neuromarketing en copywriting' bestaat uit twee onderdelen. Beide bestaan op hun beurt uit een helder gestructureerde reeks videocolleges die gewijd zijn aan afgebakende onderwerpen. Elk onderdeel sluit af met een toetsing. De toetsing bij het laatste onderdeel geldt als eindtoets; succesvolle afronding daarvan geeft je recht op een gewaarmerkt digitaal certificaat.

Deze training helpt je te ontdekken hoe je krachtig en overtuigend kunt communiceren met je doelgroep. We onthullen de geheimen van de psychologie achter copywriting en hoe je deze kunt toepassen in je eigen teksten. Je leert hoe je neuromarketing principes kunt gebruiken om de aandacht van je doelgroep te trekken en hen te bewegen om actie te ondernemen. Of het nu gaat om het schrijven van verleidelijke teksten, of om het begrijpen van de fundamentele principes van neuromarketing, deze training biedt je de vaardigheden en inzichten die je nodig hebt om een echte neuromarketing-professional te worden.

Let op: het eerste onderdeel van de opleiding (The Complete Neuromarketing Essentials) is verzorgd in het Engels, het tweede onderdeel (“De Psychologie van Copywriting”) wordt in het Nederlands gegeven.

Deel 1 (The Complete Neuromarketing Essentials) van de training bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  1. What is neuromarketing?
  2. The Intuitive vs. the Rational Mind
  3. The Fundamentals of neuromarketing research
  4. Subconscious e-commerce
  5. Brick and mortar behaviour
  6. Packaging Psychology
  7. Persuasive TV advertising
  8. Psychological pricing
  9. Branding psychology
  10. Bonus: Case study Fanta commercial

 Deel twee (De Psychologie van Copywriting) bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  1. De wetenschap achter schrijven (Gratis Preview)
  2. Verlangen & Bekendheid
  3. Aandacht
  4. Stijl & Structuur
  5. Geloofwaardigheid
  6. Identificatie
  7. Aantrekkingskracht product
  8. Overtuigen
  9. Weerstand wegnemen
  10. Alles behalve tekst
  11. Activatie

Naast het inhoudelijke aanbod omvat de leergang 'Alles over neuromarketing en copywriting' regelmatig terugkerende online coachingsmomenten, waarvoor de deelnemers per e-mail worden uitgenodigd.

De studiebelasting bedraagt 30 - 40 uur voor deelnemers die in ieder geval op HBO-niveau kunnen acteren.