Neuromarketing in de customer journey: van contact tot conversie

Neuromarketing in de customer journey: van contact tot conversie

Stap in de wereld van neuromarketing en leer hoe je jouw reclamecampagnes en websites kunt verbeteren door de kracht van de menselijke geest te begrijpen. In deze training ontdek je hoe je door middel van wetenschappelijk bewezen technieken jouw doelgroep beter kunt aanspreken en overtuigen, waardoor je conversies verhoogt en jouw reclamecampagnes nog effectiever worden. Laat je verrassen door de impact die neuromarketing kan hebben op jouw marketing. 


De opleiding 'Neuromarketing in de customer journey: van contact tot conversie' is opgebouwd uit twee onderdelen, deel 1: “Meer Conversie met Neuromarketing & Psychologie” en deel 2: “Neuromarketing Reclame Training“.


Naast de reeksen videocolleges voorziet de opleiding in diverse documenten en aanvullende studiematerialen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om je vragen te stellen aan de opleider en diens assistenten.

Beschikbaarheid: Op voorraad

997,-

Hier staan wij voor:


100 % garantie, niet tevreden geld terug

Met GRATIS e-book (PDF)

Direct beginnen

Icademy’s ‘Brein-leren’ = de beste online opleidingsmethodiek

GEEN bijkomende kosten

>75.000 tevreden klanten met >250.000 certificaten!

Cursusinformatie
Details

De opleiding ‘Neuromarketing in de customer journey: van contact tot conversie’. Beide onderdelen bestaan op hun beurt uit een helder gestructureerde reeks videocolleges die gewijd zijn aan afgebakende onderwerpen. Elk onderdeel sluit af met een toetsing. De toetsing bij het laatste onderdeel geldt als eindtoets; succesvolle afronding daarvan geeft je recht op een gewaarmerkt digitaal certificaat.

In het deel "Meer conversie met neuromarketing & psychologie" verdiep je je in de psychologische mechanismen achter verkoop en conversie. Je ontdekt hoe je door het toepassen van neuromarketingpsychologie je conversie kunt verhogen en hoe je jouw doelgroep op een effectieve manier kunt aanspreken. Je leert hoe je de belevingswereld van jouw doelgroep kunt beïnvloeden, zodat zij eerder geneigd zijn om over te gaan tot actie. Hierdoor ben je in staat om meer conversie te realiseren en jouw verkoop te verhogen.

In het deel "Neuromarketing Reclame Training" ontdek je hoe je de menselijke psyche op slimme en effectieve manieren kunt gebruiken om je boodschap over te brengen en tegelijkertijd de aandacht en interesse van je doelgroep vast te houden. Je leert hoe je de meest effectieve reclamestrategieën ontwikkelt, zodat je elke doelgroep aanspreekt en overtuigt.

Deze training is de perfecte manier om jouw marketingcampagnes en conversie naar een hoger niveau te tillen. Door de diepgaande kennis die je opdoet over psychologie en neuromarketing, kun je jouw doelgroep op een effectieve manier aan spreken en beïnvloeden. Zodra je deze technieken toepast, zal je zien dat jouw reclamecampagnes en websites meer impact behalen.

Deel 1 (Meer Conversie met Neuromarketing & Psychologie) van de training bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  1. De Verborgen Psychologie van Shoppen
  2. De balans tussen ratio en emotie online
  3. De 7 sterkste beïnvloedingstactieken
  4. Grip op gedrag en persoonlijkheid?
  5. De psychologie van Branding & Design
  6. Zo stuur je (on)bewuste aandacht
  7. Perfecte Pagina’s met Psychologische Patronen
  8. Online overtuigen
  9. Beïnvloed keuzes met deze 50+ cognitieve biases
  10. Gebruik deze triggers om gedrag te sturen
  11. Copywriting voor meer conversie
  12. Hier moet een perfecte check-out aan voldoen
  13. Mobiel versus Desktop
  14. Brain First Design, toegepast
  15. Expert Review
  16. Gebruikersonderzoek: in het brein van je bezoeker
  17. A/B-testing fundamentals
  18. New Neuromarketing Insights

Deel twee (Neuromarketing Reclame Training) bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  1. Vijf Gouden Regels voor Reclame
  2. Hoe werkt Reclame Eigenlijk?
  3. Strategie: Van Humor tot Beroemdheden
  4. Frequentie & Timing
  5. Reclame-effectiviteit Voorspellen
  6. Succes Verhogen met Neuromarketing
  7. Van Reclame Naar Kassa

Naast het inhoudelijke aanbod omvat de leergang 'Neuromarketing in de customer journey: van contact tot conversie' regelmatig terugkerende online coachingsmomenten, waarvoor de deelnemers per e-mail worden uitgenodigd.

De studiebelasting bedraagt 35 - 45 uur voor deelnemers die in ieder geval op HBO-niveau kunnen acteren.