E-commerce - succesvol online zaken doen
Deze zorgvuldig opgebouwde online cursus maakt je vertrouwd met alles wat je nodig hebt om op een succesvolle manier online zaken te doen. Naast een serie doelgerichte lessen door zeer ervaren ondernemers met aangetoonde deskundigheid als docent bevat deze cursus een uitgebalanceerd coachingstraject. Heb je al wel een globaal idee van wat erbij komt kijken om als online sales person succesvol zaken te doen via het internet? Ken je al wel wat losse tips en tricks om in de buurt van het succes te komen, maar mis je nog een totaaloverzicht en een geïntegreerde benadering van de vereiste verkooptechnieken in dit specifieke veld? Dan ga je veel plezier beleven bij en vooral ook na het volgen van de leergang 'E-commerce - succesvol online zaken doen'. Betrokken docenten hanteren door henzelf ontwikkelde methoden en beproefde modellen.
Beschikbaarheid: Op voorraad
NB! Voor deelnemers met STAP-subsidie is deze cursus geheel kosteloos.
Deelnemers leren in deze online training:
- hoe zij een e-commerce business kunnen opzetten,
- welke mindset ze daarvoor nodig hebben
- wat de beste handvatten zijn om met obstakels te kunnen omgaan.
De deelnemers ontvangen een 8-weekse videocursus die ze zelfstandig kunnen volgen. Daarnaast bieden wij wekelijks de mogelijkheid om een coaching-sessie bij te wonen in groepsverband. Deze coaching-sessies worden verzorgd door e-commerce experts die op basis van hun eigen deskundigheid en ervaring een omvangrijke jaaromzet hebben weten te realiseren..
Ook krijgen de deelnemers toegang tot een online community waar ze 24/7 terecht kunnen voor al hun vragen en tips & trics krijgen van andere deelnemers en experts.
De training 'E-commerce - succesvol online zaken doen' duurt ongeveer 50 uren. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan alle ondersteunende leermaterialen en -producten. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 8 weken.
De training is als volgt opgezet:
Week 1: Hoe kun je met obstakels omgaan en hoe zorg je voor het juiste doorzettingsvermogen?
Week 2: Hoe ziet het businessmodel van e-commerce via gerenommeerde online verkoopplatforms eruit? En welke impact heeft de groei van online verkoop?
Week 3: Hoe kun je de juiste producten vinden om te verkopen?
Week 4: Hoe kun je producten inkopen?
Week 5: Hoe kun je jouw producten aanbieden op het platform volgens de juiste en best converterende manier?
Week 6: Hoe kun je zoveel mogelijk conversie genereren met jouw product en marketing?
Week 7: Hoe schaal je jouw e-commerce-bedrijf op en automatiseer je het proces?
Week 8: Hoe kun je reizen, het vinden van de juiste work-life balans, netwerken en je leven buiten het ondernemen optimaliseren?