Cursus Service verlenen

Bekijk op Springest

Cursus Service verlenen



Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.


Beschikbaarheid: Op voorraad

25,-

Hier staan wij voor:


100 % garantie, niet tevreden geld terug

Met GRATIS e-book (PDF)

Direct beginnen

Icademy’s ‘Brein-leren’ = de beste online opleidingsmethodiek

GEEN bijkomende kosten

>75.000 tevreden klanten met >250.000 certificaten!

Cursusinformatie
Details

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

In de e-learning 'Service verlenen' leer je kijken naar service als al het extra's dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra's heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden besproken in deze online training, zoals persoonlijke en niet-persoonlijke service, voor- en nazorg, en het werken met regels. Ondertussen worden ook de voornaamste begrippen besproken en uitgelegd die voor de verkoopmedewerker onder service aan de klant, zoals korting, aanbetaling en verschillende betalingsvormen. Leuk om een nieuwe baan mee te beginnen! Maar misschien ook aardig om jouw eigen - misschien wel jarenlang vertrouwde - stijl van service verlenen van een update te voorzien.

Duur

De e-learning 'Service verlenen' duurt ongeveer 25 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 uur.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers; winkelmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten.

Werkplekleren

Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

Lesmaterialen

De cursus ' Service verlenen' bestaat uit:

  • VideoCollege (10 minuten)
  • E-Book
  • Begrippenlijst
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Leerjournaal
  • Samenvatting
  • Overzicht service
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus ' Service verlenen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

Demo
All you can learn

De Cursus Service verlenen is ook beschikbaar in het Icademy All you can learn abonnement.


All you can learn omdat:

Onderzoek bij onze cursisten toont aan dat er veel behoefte is om, tegen lage kosten, veel meer over een onderwerp te leren.
De Cursus Service verlenen en alle andere 260 Icademy trainingen zijn zonder extra kosten te volgen.

Alle trainingen nu met GRATIS PDF e-book! Bekijk het overzicht van alle trainingen.


All you can learn van Icademy , leer meer, betaal minder.


Meer informatie of bestel direct.