Cursus Klachten behandelen

Bekijk op Springest

Cursus Klachten behandelen



Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je bij een klagende klant met de mond vol tanden staat? Wil je op dit soort vragen een antwoord en daarbij ook nog een set goede aanwijzingen om op een positieve en zelfbewuste manier met klachten om te gaan? Dan wordt het tijd om dit te onthouden: "Elke klacht biedt een kans voor jouw onderneming en voor jou zelf!" Deze training laat je zien hoe dat werkt.


Beschikbaarheid: Op voorraad

25,-

Hier staan wij voor:


100 % garantie, niet tevreden geld terug

Met GRATIS e-book (PDF)

Direct beginnen

Icademy’s ‘Brein-leren’ = de beste online opleidingsmethodiek

GEEN bijkomende kosten

>75.000 tevreden klanten met >250.000 certificaten!

Cursusinformatie
Details

Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

In de online training 'Klachten behandelen' leer je niet alleen hoe je klachten op een serieuze manier kunt verwerken en afhandelen. Je krijgt ook aanwijzingen om een klacht zo te gebruiken dat de klager later graag in jouw zaak terugkomt. Je leert bovendien zinvol onderscheid te maken tussen de diverse oorzaken van klachten. Jouw klantvriendelijkheid en klantenservice gaan door deze training een bijzondere dimensie krijgen. Zelfs als je te maken krijgt met klanten die hun klacht op een agressieve manier naar voren brengen.

Duur

De e-learning 'Klachten behandelen' duurt circa 30 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is bestemd voor verkoopmedewerkers, winkelmanagers, baliemedewerkers en medewerkers klantenservice. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, dan werk je daarmee aan de volgende beroepscompetenties op MBO-niveau: Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Instructies en procedures opvolgen.

Lesmaterialen

De cursus ' Klachten behandelen' bestaat uit:

  • VideoCollege (15 minuten)
  • E-Book
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Communicatieopdracht
  • Checklist
  • Leerjournaal
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus ' Klachten behandelen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

Demo
All you can learn

De Cursus Klachten behandelen is ook beschikbaar in het Icademy All you can learn abonnement.


All you can learn omdat:

Onderzoek bij onze cursisten toont aan dat er veel behoefte is om, tegen lage kosten, veel meer over een onderwerp te leren.
De Cursus Klachten behandelen en alle andere 260 Icademy trainingen zijn zonder extra kosten te volgen.

Alle trainingen nu met GRATIS PDF e-book! Bekijk het overzicht van alle trainingen.


All you can learn van Icademy , leer meer, betaal minder.


Meer informatie of bestel direct.