Conversiegerichte copywriting

Conversiegerichte copywriting

Durf je het aan om je tekst- en designskills naar ongekende hoogte te tillen? Dan is de training in de psychologie van copywriting en neuromarketing & conversie dé stap naar succes. 


Met deze training ontdek je de krachtige combinatie van neuropsychologie en copywriting en leer je hoe je dit kunt inzetten om jouw doelgroep op een effectieve manier te overtuigen. Vergroot je impact en conversie en laat je klanten overtuigd achter met de kennis die je opdoet tijdens deze training.


De opleiding 'Conversiegerichte copywriting' is opgebouwd uit twee onderdelen, deel 1: “Meer Conversie met Neuromarketing & Psychologie” en deel 2: “De Psychologie van Copywriting“. 


Naast de reeksen videocolleges voorziet de opleiding in diverse documenten en aanvullende studiematerialen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om je vragen te stellen aan de opleider en diens assistenten.

Beschikbaarheid: Op voorraad

997,-

Hier staan wij voor:


100 % garantie, niet tevreden geld terug

Met GRATIS e-book (PDF)

Direct beginnen

Icademy’s ‘Brein-leren’ = de beste online opleidingsmethodiek

GEEN bijkomende kosten

>75.000 tevreden klanten met >250.000 certificaten!

Cursusinformatie
Details

De opleiding bestaat uit twee onderdelen. In het deel "Meer conversie met neuromarketing psychologie" verdiep je je in de psychologische mechanismen achter verkoop en conversie. Je ontdekt hoe je door het toepassen van neuromarketingpsychologie je conversie kunt verhogen en hoe je jouw doelgroep op een effectieve manier kunt aanspreken. Je leert hoe je de belevingswereld van jouw doelgroep kunt beïnvloeden, zodat zij sneller overgaan tot actie. Hierdoor ben je in staat om meer conversie te realiseren en jouw verkoop te verhogen.

Beide onderdelen bestaan ieder op hun beurt uit een helder gestructureerde reeks videocolleges die gewijd zijn aan afgebakende onderwerpen. Elk onderdeel sluit af met een toetsing. De toetsing bij het laatste onderdeel geldt als eindtoets; succesvolle afronding daarvan geeft je recht op een gewaarmerkt digitaal certificaat.

In het deel "De psychologie van copywriting" ga je diep in op de kracht van taal en hoe je dit kunt gebruiken om jouw doelgroep aan te spreken en te verleiden. Je ontdekt hoe bepaalde woorden en zinnen emoties oproepen en hoe je deze kunt inzetten om je boodschap over te brengen. Hierdoor leer je hoe je op een doelgerichte en effectieve manier copy kunt schrijven die jouw impact en conversie van alle marketingkanalen verhoogt.

Deze training is de perfecte manier om jouw impact en effectiviteit naar een hoger niveau te tillen. Door de diepgaande kennis die je opdoet over psychologie en neuromarketing, kun je jouw doelgroep op een effectieve manier aanspreken en beïnvloeden. Zodra je deze technieken toepast, zal je zien dat jouw teksten en websites meer impact behalen.

Deel 1 (Meer Conversie met Neuromarketing & Psychologie) van de training bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  1. De Verborgen Psychologie van Shoppen
  2. De balans tussen ratio en emotie online
  3. De 7 sterkste beïnvloedingstactieken
  4. Grip op gedrag en persoonlijkheid?
  5. De psychologie van Branding & Design
  6. Zo stuur je (on)bewuste aandacht
  7. Perfecte Pagina’s met Psychologische Patronen
  8. Online overtuigen
  9. Beïnvloed keuzes met deze 50+ cognitieve biases
  10. Gebruik deze triggers om gedrag te sturen
  11. Copywriting voor meer conversie
  12. Hier moet een perfecte check-out aan voldoen
  13. Mobiel versus Desktop
  14. Brain First Design, toegepast
  15. Expert Review
  16. Gebruikersonderzoek: in het brein van je bezoeker
  17. A/B-testing fundamentals
  18. New Neuromarketing Insights

 Deel twee (De Psychologie van Copywriting) bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  1. De wetenschap achter schrijven (Gratis Preview)
  2. Verlangen & Bekendheid
  3. Aandacht
  4. Stijl & Structuur
  5. Geloofwaardigheid
  6. Identificatie
  7. Aantrekkingskracht product
  8. Overtuigen
  9. Weerstand wegnemen
  10. Alles behalve tekst
  11. Activatie

Naast het inhoudelijke aanbod omvat de leergang 'Conversiegerichte copywriting' regelmatig terugkerende online coachingsmomenten, waarvoor de deelnemers per e-mail worden uitgenodigd.