Alles over neuromarketing en reclame
Ben je klaar om je marketing naar een hoger niveau te tillen? Tijdens de opleiding ‘Alles over neuromarketing en reclame’ leer je hoe jouw uitingen op dé manier ontwerpt die direct in de hersenen van de consument raakt door gebruik te maken van psychologische en neuro-wetenschappelijke inzichten. Je leert hoe je de juiste emoties op de juiste momenten kunt uitlokken en hoe je marketingcampagnes kunt creëren die direct het brein bereiken en de verkoop verhogen.
Met de training wordt je bewust gemaakt van de kracht van emoties en beïnvloeding en hoe je dit kunt inzetten om de impact van je campagnes te verhogen en je boodschap te versterken. Laat de kracht van neuromarketing en beïnvloeding werken voor jou en verhoog je impact met deze training!
De opleiding 'Alles over neuromarketing en reclame' is opgebouwd uit twee onderdelen, deel 1: “The Complete Neuromarketing Essentials” (Engelstalig) en deel 2: 'Neuromarketing Reclame Training'.
Naast de reeksen videocolleges voorziet de opleiding in diverse documenten en aanvullende studiematerialen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om je vragen te stellen aan de opleider en diens assistenten.
Beschikbaarheid: Op voorraad
De opleiding ‘Alles over neuromarketing en reclame’ heeft twee onderdelen. Beide onderdelen bestaan op hun beurt uit een helder gestructureerde reeks videocolleges over duidelijk afgebakende onderwerpen. Elk onderdeel sluit af met een toetsing. De toetsing bij het laatste onderdeel geldt als eindtoets; succesvolle afronding daarvan geeft je recht op een gewaarmerkt digitaal certificaat.
Deze training helpt je te ontdekken hoe je krachtig en overtuigend kunt communiceren met je doelgroep. We onthullen de geheimen van de psychologie achter reclamecampagnes en hoe je deze kunt toepassen in je eigen marketing. Je leert hoe je neuromarketing principes kunt gebruiken om de aandacht van je doelgroep te trekken en hen te bewegen om actie te ondernemen. Of het nu gaat om het maken van verleidelijke advertenties, of om het begrijpen van de fundamentele principes van neuromarketing, deze training biedt je de vaardigheden en inzichten die je nodig hebt om een echte neuromarketing-professional te worden.
Let op: het eerste onderdeel van de opleiding (The Complete Neuromarketing Essentials) is verzorgd in het Engels, het tweede onderdeel (“Neuromarketing Reclame Training”) wordt in het Nederlands gegeven.
Deel 1 (The Complete Neuromarketing Essentials) van de training bestaat uit de volgende hoofdstukken:
- What is neuromarketing?
- The Intuitive vs. the Rational Mind
- The Fundamentals of neuromarketing research
- Subconscious e-commerce
- Brick and mortar behaviour
- Packaging Psychology
- Persuasive TV advertising
- Psychological pricing
- Branding psychology
- Bonus: Case study Fanta commercial
Deel twee (Neuromarketing Reclame Training) bestaat uit de volgende hoofdstukken:
- 5 Gouden Regels voor Reclame
- Hoe werkt Reclame Eigenlijk?
- Strategie: Van Humor tot Beroemdheden
- Frequentie & Timing
- Reclame-effectiviteit Voorspellen
- Succes Verhogen met Neuromarketing
- Van Reclame Naar Kassa
Naast het inhoudelijke aanbod omvat de leergang 'Alles over neuromarketing en copywriting' regelmatig terugkerende online coachingsmomenten, waarvoor de deelnemers per e-mail worden uitgenodigd.
De studiebelasting bedraagt 20 - 30 uur voor deelnemers die in ieder geval op HBO-niveau kunnen acteren.